2010. február 11., csütörtök

Őrzőangyalhoz!



Szent őrangyalom,


akit Isten egész életemre kísérőként adott mellém,
ments meg az örök élet számára,
teljesítsd velem kapcsolatos kötelességedet,
amit Isten szeretete rád bízott.
Rázz fel fásultságomból és húzz ki gyengeségemből!
Torlaszolj el előttem minden helytelen utat és gondolatot!
Nyisd meg szememet Istenre és a Keresztre!
De zárd be a fülemet a gonosz ellenség sugallatai elől!
Őrködj felettem, amikor alszom,
nappal pedig adj erôt kötelességeim teljesítéséhez
és az áldozat vállalásához,
hogy majdan a mennyben örömöd és jutalmad legyek.

Ámen





Gyermekeim Őrangyalai!

Rátok bízom enyéimet,
mikor én már nem őrizhetem, nem vezethetem Őket.
Védjétek meg Őket ma és minden nap
minden testi és lelki bajtól,
hogy megmeneküljenek a rossztól.
Ébresszétek föl lelkiismeretüket a kísértések idején,
és erőtökből kölcsönözzetek támaszt nekik
a lankadás óráján.
Szent angyalok,
kik örökké az Úristen színe előtt jártok,
kérjétek az Istent,
hogy mindent jó végre vezessen családunkban,
hogy mi, akik összetartozunk,
majdan veletek együtt dicsérhessük és imádhassuk Őt
.

Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése