2010. február 13., szombat

Bízalom imája




Istenem, Atyám, erősen hiszem, hogy szeretettel őrködsz mindazok felett, akik benned bíznak, és meg vagyok győződve arról, hogy semmi sem hiányozhat annak, aki mindent tőled remél. Reád bízom minden gondolatomat, távol legyen tőlem minden nyugtalanság. A betegség elveheti erőmet, vagyonomat elveszthetem, az emberek megfoszthatnak becsületemtől, az eszközök hiányozhatnak, hogy neked szolgáljak, a bűn megfoszthat kegyelmedtől – de benned való bizalmamtól soha. Az én bizalmam, Uram, a szeretet. Ebben bízva remélem, hogy örökre boldog leszek, mert ezt tőled remélem. Akik tebenned bíznak, Uram, mindörökké, meg nem szégyenülnek. Ámen.

1 megjegyzés:

  1. Ez mindenki által elolvasott bizonyságtétel, itt vagyok, hogy az egész világ tudjon egy emberről, aki megmentette a kapcsolatomat, és ezt a nagyszerű embert Dr. IZOYA-nak hívják. Sőt, nagyszerű munkát végzett nekem azáltal, hogy visszahozta az ex-szeretőt, aki elhagyott, és ígérem, hogy soha többé nem térek vissza hozzám. Ezzel rájöttem, hogy Dr. IZOYA részleteinek adása a világnak sok mindent meg fog tenni azoknak, akik törött otthonukkal vagy kapcsolataikkal segítik, hogy segítsenek megjavítani a törött kapcsolatot vagy a házasságot. Elérheti őt e-mail címén: drizayaomosolution@gmail.com. Lépjen kapcsolatba vele, és nézze meg, hogyan oldódik meg a probléma 24 órán belül. Szintén a következő ügyekben specializálódott:
    (1) Visszafelé akarod.
    (2) Az irodájában szeretne reklámozni.
    (3) Azt akarja, hogy a férfiak / nők kövessék Önt.
    (4) Egy gyereket akar.
    (5) Ön vállalkozó, és szerződést szeretne nyerni
    (6) Azt akarja, hogy a férje örökké legyen a tiéd
    (7) Lelki segítségre van szüksége.
    (8) Ön már átkozott, és elvesztett pénzt akar visszaszerezni.
    (9) Állítsa le a válást
    (10) Pénzrituálék felkérése
    (11) Nyerjen győzelmet

    VálaszTörlés