2010. február 1., hétfő

Ima az üdvösségért!

Hiszem, hogy Jézus Istennek Fia.
Hiszem, hogy Jézus meghalt az én bűneimért,
a Biblia tanítása szerint.
Hiszem, hogy Jézus feltámadt a halálból,
az én megigazulásomért.
Kérlek Jézus, legyél az én Uram!
Kérlek Jézus, legyél az én Megváltóm!
Kérlek Jézus, legyél az én Gyógyítóm!
Jézus, Te vagy az én Uram.
Jézus, Te vagy az én Megváltóm.
Jézus, Te vagy az én Gyógyítóm.
Meg vagyok váltva.
Újjászülettem Krisztusban.
Ez az igazság, mert Isten Igéje igazság.
Köszönöm Neked Jézusom. Ámen.


Mert ha a te száddal vallást teszel az Úr Jézusról, és szívedben
hiszed, hogy az Isten feltámasztotta Őt a halálból, üdvözülsz. Mert
szívvel hiszünk az igazságra, szájjal teszünk pedig vallást az üd−
vőségre. (Róm. 10,9. 10.)
Mert mindenki, aki segítségül hívja az Úr nevét, megtartatik.
(Róm. 10,13.)
Valaki azért vallást tesz énrólam az emberek előtt, én is vallást
teszek arról az én Mennyei Atyám előtt. (Mát. 10,32.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése