2010. február 12., péntek

Három szép ima együtt



Én jelen vagyok....


Én jelen vagyok, amikor egyedül vagy.

Én jelen vagyok, amikor elveszettnek érzed magad.

Én jelen vagyok, amikor elhagynak téged.

Én jelen vagyok, amikor úgy gondolod, valami nem megy tovább.

Én jelen vagyok, amikor kétségbeesett és szomorú vagy.

Én jelen vagyok, amikor félelem és szorongás tör rád.



A mélységből kiáltok Hozzád , hallgass meg Uram!

Taníts meg, hogy kell könnyezni a meg nem érdemelt örömben, s hogyan

kell örülni a megérdemelt könnyben.

Adj erőt, hogy kevélységem csillogását elhomályosítsam, s az alázatosság

színtelenségét okosan csillogtassam.

Taníts meg, hogyan kell a gyengékhez lehajolni, s hogyan kell féktelen erővel.


ISTENEM, KÖSZÖNÖM

Istenem, köszönöm mindazt, amit adtál,

Az éjt, a pihenést, a sok-sok szenvedést.

Köszönöm, amiért tűrni tanítottál,

A szenvedéseket, amit a vállamra raktál.

Köszönöm az életet, ami eddig tartott,

Köszönöm a békét, a sok lelki harcot.

Köszönöm, jó Atyám, hogy lelkem hozzád vágyik,

Add, hogy erőm legyen egészen hazáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése