2010. február 21., vasárnap

Örvendjetek!

(Filemon 4,4)

Uram,
szívem tágra nyílt,
de még egyre szélesebbre tárja a túláradó boldogság.
Kész vagyok magamra vállalni mindent, ami szép:
a kéken sugárzó eget, a lenyugvó napot, a zenét...
Érzem ifjú testem erejét, a bátorságot és az örömet, mert Érted élek.
Csak Veled és Benned boldog az életem.
Te ajándékozod nekem a napokat és az órákat.
Széppé akarod tenni az életemet.
Hála Neked!

Uram,
örömmel ajándékoztál meg, amit hálás szívvel élvezhetek.
Az egész életemet arra szenteltem,
hogy valamit elérjek és valamivé legyek;
csak azért, hogy Téged megörvendeztesselek.
Igaz, ma már sok minden elmúlt, de az életnek még mindig sok szép oldala van,
és ezért fogadd szívből jövő hálámat.
A jövőre nézve ezt kérem tőled: adj nekem nyílt lelket,
hogy mindenütt csak az élet teljességét és szépségét lássam,
és add, hogy az életem vége szép legyen, mert Benned, az örömben fejeződik be.
Add meg, hogy békességben és örömben élvezzem törekvéseim gyümölcsét,
és ha már nem tudok majd örülni a munkának és a tevékenységnek,
akkor is engedd, hogy legalább hálát adjak azért,
hogy szeretsz engem
és hogy bőséges áldásodat adod rám.
Ez legyen számomra a legnagyobb öröm,
mert valóban széppé tetted az életem.

Ámen.

1 megjegyzés:

  1. Ez mindenki által elolvasott bizonyságtétel, itt vagyok, hogy az egész világ tudjon egy emberről, aki megmentette a kapcsolatomat, és ezt a nagyszerű embert Dr. IZOYA-nak hívják. Sőt, nagyszerű munkát végzett nekem azáltal, hogy visszahozta az ex-szeretőt, aki elhagyott, és ígérem, hogy soha többé nem térek vissza hozzám. Ezzel rájöttem, hogy Dr. IZOYA részleteinek adása a világnak sok mindent meg fog tenni azoknak, akik törött otthonukkal vagy kapcsolataikkal segítik, hogy segítsenek megjavítani a törött kapcsolatot vagy a házasságot. Elérheti őt e-mail címén: drizayaomosolution@gmail.com. Lépjen kapcsolatba vele, és nézze meg, hogyan oldódik meg a probléma 24 órán belül. Szintén a következő ügyekben specializálódott:
    (1) Visszafelé akarod.
    (2) Az irodájában szeretne reklámozni.
    (3) Azt akarja, hogy a férfiak / nők kövessék Önt.
    (4) Egy gyereket akar.
    (5) Ön vállalkozó, és szerződést szeretne nyerni
    (6) Azt akarja, hogy a férje örökké legyen a tiéd
    (7) Lelki segítségre van szüksége.
    (8) Ön már átkozott, és elvesztett pénzt akar visszaszerezni.
    (9) Állítsa le a válást
    (10) Pénzrituálék felkérése
    (11) Nyerjen győzelmet

    VálaszTörlés