2010. március 8., hétfő

Mihály arkangyalhoz









Ima Mihály arkangyalhoz!


Mihály arkangyal, ki olyan vagy, mint Isten
Jöjj el most énhozzám, tisztítsd meg a szívem
Isteni Fényesség, mit elhozol magaddal
Szent tűzzel megtisztul minden igaztalan
Kardodnak sugara utat mutat nékem
Ha teveled vagyok nincsen mitől félnem
Mutass rá fényeddel isteni Valómra
Tudatom megnyíljon minden igaz szóra
Segítsd fejlődésem, tisztítsd meg utamat
Hitem megtart engem kitárt szárnyad alatt
Meglátom most veled szellemi egységem
A Fény családjához tartozva így kérem:
Magamhoz veszem most fénylő hatalmamat
Fénykardot kezembe angyalok adjanak
Mihály ereje van most az én szívemben
Hittel, bátorsággal Ővéle cselekszem
Így beteljesítem a szent Akaratot
Megtisztítom lelkem minden teher alól!

Mihály segíts!

Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése