2010. március 8., hétfő

Az egy ima


Az Egy imája

EGyként, mint Teremtő Ki öntudatra ébred

Meglátom áradni belőlem a Fényem.

Ha követem szívemmel ezernyi fényszálam

Feltárul a Világ, hogy Magamat így lássam.

Akármerre halad tudatom a térben

Nyomot hagy, mert teremt a Fény erejével.

Felismerem benne saját Létezésem

Összekapcsol mindent tér-idő egységben.

Kiterjed mint semmi, ami minden átfog

Határként öleli a határtalanságot.

Lefelé haladva is felfelé tartok
Megismerve rosszat és jót

Tudva, mind-Egy VAGYOK!

Mi belőlem indul bennem ér az véget

Így téve végessé a végtelenséget.

Bármit is választok, megtörténik velem

Maga az EGY Vagyok, Magamat teremtem!

Kérem hát most Magam, mert Teremtő vagyok

Soha ne felejtsem:

SZERETETBŐL VAGYOK!

ÁMEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése