2010. január 4., hétfő

Ima-Fohász


Ima - Fohász



URAM kérlek, tégy engem BÉKÉD eszközévé. Azt add meg számomra, ami SZERINTED a legjobb nekem. Kérlek, óvjad, vigyázd lépteimet. Ne engedd, hogy magamra maradjak, és magányomban UTÁNAD szomjúzak. URAM kérlek, tégy engem BÉKÉD eszközévé. Szólalj meg rajtam keresztül, nyilvánulj meg rajtam keresztül, hogy ÁLTALAD a szívek megnyiljanak és HOZZÁD forduljanak, TÉGED szolgáljanak. Ha mindezt megtetted URAM,- kérlek, fogadd Szívedbe a MAGYART! Adj neki jobb sorsot, kérlek! Emeld Őt SZERETŐ SZÍVEDBE, fázó lelkét ott melengesd fel. Ruházd fel Őt az IGAZSÁG SZAVÁVAL, a KIÁLLÁS BÁTORSÁGÁVAL. VÉGTELEN SZERETETEDDEL ébreszd Őt, hogy végre rádöbbenjen, mi végre él ebben a HAZÁBAN, miért született MAGYARNAK. URAM, ATYÁM,- kérlek, áld meg MAGYAR NÉPED. Tedd BÉKÉD eszközévé, IGÉD hirdetőjévé, hadd váljon újra FÉNYLŐ NEMZETTÉ, az IGAZSÁG NÉPÉVÉ. URAM kérlek, soha ne hagyd magára ŐT! Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése